Feb 7, 2009

D * I * A



I NOE I LUV U.....
aku sendiri tak sangka aku akan jatuh cinta...
nak kata cinta pandang pertama....ku rasakan tidak sama sekali....
pertama kali aku jumpa dia...aku rasakan dia bukan sama sepertiku....
agak dingin orangnya....
tapi....
entah kenapa aku tetap tegar ingin mengenali siapakah dirinya yang sebenar...
dan walau hanya seketika aku kenali siapa dirinya...aku semakin ingin tahu dan aku semakin gemar....
dari apa yang aku ketahui....
dia insan yang periang....dan banyak perkara yang menarik ada di dalam dirinya...dan aku berkongsi minat yang sama dengan dia...
andai di beri kesempatan....ingin aku berkongsi perasaan aku ini dengannya...

mungkin hari ini...

mungkin esok.....

mungkin lusa....

atau mungkin....TIDAK sama sekali aku berkongsi dengannya...

=========================================================



2 comments:

online shopping said...

kite support k.fara.. ngegegege

m said...

uhh miss yg sering bebaju pepel iaitu kaler kegemaranku...,
siapakah?
huu~