Feb 2, 2009

ku telah jatuh CINTA....


GUNUNG RAJAH....!!















30 jan sampai 1 feb ari 2....
UMAG's shah alam n bestari jaya telah berjaya mnawan gunuh rajah...

seronok gle...
n so far..nie la pengalamn aku yg pling mnarik....
aku dapat ramai kawan baru dan aku merasakan seolah2 berada dalam keluarga sndri..
walaupun x semua berjaya sampai kepuncak...tp, kitorang ttp enjoy...
sepanjang perjalanan....cuaca kurang mengizinkan...
hujan dan mendung....
but, banyak gak pemandangan n tempat2 yg besh kitorang jumpe...
salah satu dr nye....kawasan tanah runtuh....
setibanya di puncak...kabus tebal melitupi pemandangan2 yg indah...
rase agak sedey...but...nk wat acamne...da tade rezeki kitorang...
mebi...nxt tyme....
n mase perjlann turun dr puncak....
aku turun bersama ngan kak ida....
phuuiiihhh....
dasat deyh....
kalah jejaka yg ade....
laju je die bergerak dlam keadaan yg basah dan lmbap 2....
kagum gak aku ngan die....
n mase perjalann turun dr camp site ke bawah....
aku same group ngan K....
n spanjang perjlanan 2...die share ilmu die pasal gunung rajah ngan kitorang...
salah 1 dr nye......peninggalan tentera jepun kat tanah melayu....
pape hal pown....aku enjoy sesangat sepanjang xpdc nie...
kalu nk share dlm blog nie sampai esok pown x abes.....
n ape yg penting......AKU BENAR2 JATUH CINTA....!!!
heeee....=p

p/s- kwan2....ade nati..kite berfoye-foye besame taw...!!


No comments: